Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'add_css' not found or invalid function name in /home/calek/ftp/asperger/wp-includes/class-wp-hook.php on line 324

Baza
wiedzy


Polecamy nasze publikacje

Całek, G., Kwapińska, K. (2014). Sytuacja dzieci z zespołem Aspergera. Raport z badań 2014. Polskie Towarzystwo Zespołu Aspergera. LINK DO PDF

Całek, G., Łuszczak, H., Jankowska, H. (2014). Mam dziecko z zespołem Aspergera. Poradnik dla rodziców. Polskie Towarzystwo Zespołu Aspergera. LINK DO PDF

Całek, G., Łuszczak, H. (2016). Mam dziecko z niepełnosprawnością. Poradnik dla rodziców. Polskie Towarzystwo Zespołu Aspergera. LINK DO PDF

Całek, G. (2019). Szkoła włączająca czy wyłączająca? – rzeczywistość szkolna widziana oczami rodziców dzieci z zespołem Aspergera. W: K. Barłóg, M. Kokoszka (red.), Bariery i zmiana. Proces inkluzji w perspektywie edukacyjnej i społecznej (s. 145–152). Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego. LINK DO PDF

Całek, G. (2020). Wybrane problemy i dylematy etyczne w badaniach z udziałem rodziców dzieci z zespołem Aspergera. Przegląd socjologiczny, 69(3), 151–167. https://doi.org/10.26485/PS/2020/69.3/7. LINK DO PDF

Całek, G. (2021). Czarno-biało – nauczyciele w oczach rodziców dzieci z zespołem Aspergera. W: E. Flis-Czerniak, B. Jarosz (red.), Nauczyciel – mistrz, sybaryta czy frustrat? Rozważania humanistów (s. 87–100). Wydawnictwo UMCS. LINK DO PDF

Całek, G. (2021). (Podwyższone) ryzyko w życiu rodziny dziecka z zespołem Aspergera. W: M. Lewicka (red.), Rodzina i rodzicielstwo. Trudności – zagrożenia – wyzwania – priorytety. Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego (s. 125–140). LINK DO PDF

Całek, G. (2023). Internet szansą dla dzieci z zespołem Aspergera. W: G. Całek, J. Niedbalski, M. Racław, M. Sałkowska, D. Żuchowska-Skiba (red.), Niepełnosprawność i edukacja (s. 147–162). Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. LINK DO PDF

Całek, G., Piniewska, A. (2023). Język jako narzędzie przemocy. Uczeń z zespołem Aspergera w polskiej szkole. Heteroglossia – studia kulturoznawczo-filologiczne, 15, 109–124. https://doi.org/10.34864/heteroglossia.issn.2084-1302.nr15.art6. LINK DO PDF

W sprawach dotyczących publikacji,
a także prowadzenia warsztatów, wykładów, zajęć dla studentów itp.
prosimy o kontakt na: g.calek@uw.edu.pl

ZOBACZ TAKŻE:

Polecamy inne teksty o ZA

O ZA w Internecie